NAČINI PLAĆANJA I CIJENE

Kod web narudžbe moguće je odabrati jedan od dva načina plaćanja:

1. Uplata na žiro račun - nakon kreiranja narudžbe stiže automatski generirana ponude web narudžbe prema kojoj možete izvršiti uplatu u banci, pošti, FINA-i, ili putem internet bankarstva. Nakon zaprimljene uplate šaljemo narudžbu na Vašu adresu putem kurirske službe.

2. Pouzeće (plaćanje kod preuzimanja paketa) - nakon kreiranja narudžbe šaljemo paket na Vašu adresu te kompletan iznos narudžbe plaćate dostavljaču koji Vam uručuje paket. Prilikom ovog načina plaćanja dostavna služba kupcu naplaćuje proviziju na prijenos novca u iznosu 3% vrijednosti robe. Pouzećem možete naručiti samo ako ste fizička osoba (tvrtke, obrti, dionička društa, udruge, i ostale pravne osobe mogu koristiti samo način plaćanja "Uplata na žiro račun")

Narudžbe napravljene putem internet trgovine moguće je preuzeti i osobno u trgovini.

U trgovini Moto Art Rijeka, Antuna Barca 7 51000 Rijeka mogući su sljedeći načini plaćanja:

1. Uplata na žiro račun (pošta, banka, FINA, internet bankarstvo)

2. Gotovina

3. Jednokratno kartice: Diners, American Express, Visa, Maestro, MasterCard

4. Na rate beskamatno:

- American Express do 6 rata
- Diners do 12 rata
- RBA kartice do 12 rata

5. Uz potrošački kredit:
- Diners 12 do 50 rata
- American 6 do 50 rata

Za plaćanje gotovinom odobravamo popust:

- iznad 1000,00 kn -10% (NOLAN -5%)
- iznad 3500,00 kn -15% (NOLAN -10%)

Podaci za plaćanje (za uplate na žiro / IBAN račun):

Banka: Raiffeisenbank Austria d.d.
Adresa banke: Petrinjska 59, 10000 Zagreb, Hrvatska

IBAN (broj računa): HR3824840081103572060
SWIFT: RZBHHR2X
Opis plaćanja: (broj narudžbe)

RASPOLOŽIVOST PROIZVODA

Većina najpopularnijih proizvoda je stalno raspoloživa na našem vlastitom lageru. Dio proizvoda je raspoloživ na skladištu dobavljača. Dio proizvoda se kupuje isključivo po narudžbi kupca.

Obzirom na veliku količinu proizvoda u ponudi, nemoguće je u svakom trenutku na web stranici prikazivati potpuno precizne informacije o raspoloživosti. Ukoliko proizvod koji naručite nije dostupan u najkraćem roku ćemo Vas obavijestiti o tome. U slučaju narudžbe više proizvoda, a ako nisu svi proizvodi raspoloživi na skladištu s kojega se vrši isporuka, isporuku vršimo u trenutku kada na skladište zaprimimo sve proizvode. Prema želji kupca, možemo isporučiti narudžbu i parcijalno u dva ili više navrata, uz plaćanje troška parcijalne isporuke.

OPIS PROIZVODA

Fotografije, video snimke i opisi proizvoda su preuzeti od proizvođača, dobavljača ili trećih izvora. Fotografije su ilustrativne prirode te ne moraju odgovarati stvarnom proizvodu. Kod nekih proizvoda, radi boljeg prikaza svrhe i namijene korištenja proizvoda ili drugih razloga, prikazane su video snimke i/ili fotografije proizvoda s opremom koja nije uključena u cijenu niti pakiranje proizvoda. Ukoliko se opis i/ili fotografija proizvoda ne poklapaju s nazivom i/ili šifrom proizvoda, ili ako se iz kompletnog prikaza proizvoda ne može jasno zaključiti na što se odnosi i što je uključeno tada nas obavezno prije narudžbe kontaktirajte i zatražite provjeru informacija. Proizvode isporučujemo prema šifri, odnosno prema nazivu. Ne možemo garantirati da su svi prikazani podaci (fotografije, video snimke, opisi) točni te ne odgovaramo za eventualne pogreške u opisu proizvoda, fotografijama, priloženim dokumentima, video snimkama i drugim prikazanim informacijama.

DOSTAVA

Proizvodi će biti zapakirani tako da ne mogu biti oštećeni uobičajenim rukovanjem robom u transportu. Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Sve naknadne reklamacije proizvoda zbog oštećenja nastalih prilikom dostave neće biti uvažene. Potpisom otpremnog lista kod isporuke, kupac potvrđuje prijem, ispravnost pošiljke i cjelovitost sadržaja

1. Dostava unutar Republike Hrvatske

Dostavu vršimo na čitavom teritoriju Republike Hrvatske, uključujući sva veća i manja mjesta, te otoke

Najveća težina paketa je 50 kg

Najveće dimenzije paketa su 3 metra u zbroju dužine i opsega paketa na najširem dijelu poprečno, s tim da najveća dimenzija može biti do 2 metra

Prilikom narudžbe možete odabrati jednu od dvije vrste dostave:

a) Dostava - registrirani paket

Cijena dostave za jednu narudžbu je 30,00 kn s uključenim PDV-om

Rok dostave za proizvode raspoložive na našem skladištu s kojega se vrše isporuke, je 1 do 3 radna dana nakon narudžbe pouzećem ukoliko je narudžba napravljena do 14 sati, ili 1 do 3 radna dana nakon zaprimanja uplate ukoliko je Vaša uplata zaprimljena do 14 sati. Dostava 1 do 3 radna dana znači da u većini slučajeva paketi se isporučuju sljedeći radni dan, no garantirani rok isporuke unutar kojega se izvršava dostava je 3 radna dana. Proizvode koji nisu raspoloživi na našem skladištu ili proizvode koji se naručuju prema narudžbi kupca, isporučiti ćemo u najbržem mogućem roku a za detaljnije informacije molimo Vas da nas kontaktirate. U rokove dostave ne ubrajaju se subote te ostali neradni dani, praznici, nedjelje i sl.

b) Preuzimanje u trgovini

Ukoliko želite sami preuzeti naručene artikle u našoj trgovini odaberete ovu opciju. Nakon kompletiranja narudžbe kontaktirati ćemo Vas da je narudžba spremna za preuzimanje.


NAPOMENA: Tijekom blagdana i predblagdanskog razdoblja te u vrijeme neposredno prije i poslije praznika, kao i u drugim izvanrednim situacijama, može doći do kašnjenja u isporuci zbog prekomjernog obujma narudžbi i pošiljaka. U takvom slučaju ne možemo garantirati isporuku unutar navedenih rokova, ali će se narudžbe isporučivati najbržim mogućim tempom.

Rokovi dostave odnose se na proizvode raspoložive na skladištu s kojega se šalju narudžbe, te teče od dana nakon dana narudžbe/primitka uplate (do 14 sati) ukoliko je narudžba jasna te uredno i ispravno zaključena bez potrebe za dodatnom intervencijom. To podrazumijeva točne podatke za dostavu i podatke za račun, uplatu izvršenu na ispravan broj računa (u slučaju virmanskog plaćanja), logično kreiranu narudžbu i druge okolnosti koje mogu utjecati na isporuku narudžbe. Ako postoje bilo kakve okolnosti zbog kojih je potrebno dodatno intervenirati tada rok isporuke teče od dana (do 14 sati) kada se utvrde sve potrebne informacije. 

PLAĆANJE I FAKTURIRANJE

Kod plaćanja pouzećem (plaćanje prilikom preuzimanja paketa) dostavna služba kod same isporuke pošiljke dodatno obračunava trošak platnog prometa, odnosno naknadu za uplatu novca. Ta naknada iznosi minimalno 5,00 kn a najviše 85,00 kn ovisno o ukupnom iznosu, sukladno uvjetima dostavne službe.

Ukoliko trebate R1 račun koji glasi na pravnu osobu (firmu, obrt, udrugu, zadrugu, dioničko društvo, fizička osoba - slobodno zanimanje, i sl.) tada je jedini mogući način plaćanja "uplata na žiro račun" te na bankovnom izvodu uplate treba biti naveden naziv pravne osobe kao platitelj. Račun izdajemo isključivo na ime/naziv uplatitelja. Ukoliko napravite narudžbu kao pravna osoba a izvršite uplatu s privatnog računa kao fizička osoba - tada će račun glasiti na osobno ime - uplatitelja. Ukoliko napravite narudžbu u ime jedne pravne osobe, a izvršite uplatu s računa druge pravne osobe, tada također izdajemo račun na ime uplatitelja osim u slučaju da nam dostavite ovjerenu cesiju, odnosno dokument koji dokazuje da su se sve tri strane složile s time da nam jedna pravna osoba uplaćuje iznos za potraživanje prema drugoj pravnoj osobi.

POVRAT PROIZVODA

Povrat proizvoda bez razloga je moguć za krajnje kupce (potrošače) u roku od 14 dana od primitka/kupovine za proizvode kupljene putem internet narudžbi, prema uvjetima navedenim u daljnjem tekstu. Proizvod mora biti vraćen u originalnoj i neoštećenoj ambalaži, sa svom pripadajućom opremom, prilozima i dokumentima (jamstveni list, certifikati, upute, i sl.) te uz ispunjen prijemni list i propisanu obavijest o jednostranom raskidu ugovora i proizvoda. Nakon zaprimanja proizvoda vraćamo novce uplatom na Vaš tekući ili žiro račun. Troškove dostave snosi kupac. Za proizvod koji je korišten, sa oštećenom ambalažom, bez priloga, dokumenata ili pripadajuće opreme, sa vidljivim tragovima korištenja, nije moguće ostvariti povrat u punom iznosu sukladno umanjenju vrijednosti. Također nije moguće ostvariti povrat za proizvode kupljene u maloprodajnoj poslovnici s obzirom da se ne radi o kupovini na daljinu. Povrat proizvoda nije moguć za pravne osobe (firme, obrti, udruge, dionička društva i dr, te fizičke u sklopu svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti). Povrat proizvoda također nije moguć ukoliko se radi o proizvodu koji je isporučen po posebnoj narudžbi kupca, proizvod ili usluga čije cijene ovise o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora. Također povrat nije moguć za potrošni materijal i proizvode koji se troše vremenom, lako pokvarljive proizvode ili proizvode kojima brzo istječe rok upotrebe, proizvodi koji su izrađeni po specifikaciji kupca ili prilagođeni kupcu, zapečaćeni proizvodi koji su bili otpečaćeni nakon dostave, proizvodi koji su zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješani s drugim stvarima, novine, časopisi i ostale tiskane publikacije, proizvodi kupljeni putem aukcije (dražba), te ostali proizvodi koji su isključeni od povrata prema Zakonu o zaštiti potrošača.

Kao potrošač Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu PETROL LAVORI RIJEKA d.o.o., Antuna Barca 3b, 51000 Rijeka, ili elektroničkom poštom na adresu motoart7@gmail.com, ili kao prilog paketu u kojemu vraćate proizvod. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed; ili kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni vremenski period; ili sklapanja ugovora u slučaju sklapanja ugovora o usluzi ili ugovora o isporuci vode, plina ili električne energije koji se prodaju u neograničenom obujmu ili neograničenoj količini, te isporuci toplinske energije kao i u slučaju ugovora kojem je predmet digitalni sadržaj koji se ne isporučuje na tjelesnom mediju. Ako jednostrano raskinete ovaj Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko ste odabrali drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju smo mi ponudili. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste Vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad. Robu vratite ili je predajte nama ili putem dostavne službe isključivo na adresu PETROL LAVORI RIJEKA d.o.o., Antuna Barca 3b, 51000 Rijeka, bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe morate snositi sami. Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj mrežnoj stranici možete elektronički ispuniti i poslati na adresu motoart7@gmail.com. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom. Nemate pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako je:

1. ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena

2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora

3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu

4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe

5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

7. Kupac posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

8. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke

9. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije

10. ugovor sklopljen na javnoj dražbi

11. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

REKLAMACIJE

Kako reklamirati proizvod?

- Uz proizvod priložite ispunjeni prijemni list, jamstveni list ili račun, te ga dostavite osobno ili putem dostavnih službi

- Nakon zaprimanja proizvoda pokrećemo proces rješavanja reklamacije sukladno jamstvenim uvjetima

U slučaju reklamacije ispravnog proizvoda ili reklamacije koja nije obuhvaćena jamstvenim uvjetima, kupac snosi manipulativne troškove, odnosno trošak dijagnostike, te troškove dostave.

JAMSTVENI UVJETI

1. Osnovno jamstvo

Rok trajanja jamstva naveden je na prednjoj strani jamstva. Jamstveni rok se računa od dana kupnje proizvoda od strane prvog korisnika, uz predočenje originalnog računa i ovjerenog jamstvenog lista. Jamstvo vrijedi za kvarove na proizvodima nastale zbog eventualne greške u materijalu, izradi ili dizajnu proizvoda. Jamstvo za proizvod ne primjenjuje se na dodatnu opremu (kutija, remen, baterije, poklopac, žarulje, i sl.). Proizvođač jamči da će proizvod kvalitetno funkcionirati uz pravilnu uporabu i održavanje prema uputama proizvođača. Jamči se da će za vrijeme trajanja jamstva u zakonskom roku od datuma zaprimanja proizvoda u ovlašteni servisni centar besplatno popraviti nepravilnosti u materijalima, dizajnu ili izradi ili zamijeniti proizvod u skladu sa ovim jamstvenim uvjetima, te se u tu svrhu proizvođač i ovlašteni servisni centar obvezuju osigurati rezervne dijelove i servis. Ako se izvršava zamjena za novi proizvod, zamjena će se izvršiti samo za proizvod ili dijelove proizvoda koji su dostavljeni na reklamaciju u ovlašteni servisni centar, i to proizvod ili one dijelove proizvoda koji nisu isključeni od ovih jamstvenih uvjeta. Na primjer ukoliko je proizvod dostavljen na reklamaciju bez jednog ili više pripadajućih dijelova, tada se zamjena vrši samo za one dijelove koji su dostavljeni. Odgovornost po ovom jamstvu isključuje svaku indirektnu i/ili proisteklu štetu, gubitak podataka, i/ili gubitak bilo koje vrste izazvane kupcu (korisniku proizvoda), ili koju pretrpi kupac (korisnik proizvoda) iz uzroka manjkavosti, i/ili šteta na filmu, objektivu i/ili priboru upotrjebljenom uz proizvod, kao i svaki gubitak nastao eventualnim kašnjenjem u otklanjanju kvara. Ovo jamstvo vrijedi i ostvaruje se samo u Republici Hrvatskoj za proizvode koji su kupljeni u Republici Hrvatskoj i za koje jamstvo daje uvoznik. Jamstveni i van jamstveni servisi obavljaju se isključivo u ovlaštenom servisnom centru.

2. Što nije pokriveno jamstvom – isključenje odgovornosti uvoznika, ovlaštenog servisnog centra i proizvođača

a) Ovo jamstvo ne pokriva korisničke upute niti bilo kakav softver trećih strana, postavke, sadržaj, podatke ili linkove, bilo da su uključeni ili naknadno upisani u proizvod, da su uključeni za vrijeme instalacije, sastavljanja, prijevoza ili bilo kada unutar dostavnog lanca ili na bilo koji način s Vaše strane. Proizvođač ne jamči da će bilo koji proizvođačev softver biti u skladu s Vašim zahtjevima, raditi u kombinaciji s bilo kojim hardverom ili softverom treće strane, da će rad bilo kojeg softvera biti bez prekida ili grešaka ili da se ti nedostaci u softveru mogu popraviti ili će biti popravljeni. 

b) Ovo jamstvo ne pokriva:

a) Normalno trošenje i habanje (uključujući, bez ograničenja, trošenje i habanje leća fotoaparata, baterije i zaslona, žarulje i drugih potrošnih proizvoda)
b) Oštećenja nastala grubim rukovanjem (uključujući, bez ograničenja, oštećenja nastala od oštrih predmeta, savijanjem, stiskanjem ili padom itd.)
c) Oštećenja i štete nastale pogrešnim korištenjem proizvoda, uključujući korištenje koje je u suprotnosti s uputama koje je dao proizvođač
d) Oštećenja, lomove i kvarove koji su nastali zbog korištenja proizvoda za drugačije svrhe od onih za koje je namijenjen ili zbog korištenja proizvoda na način koji nije u skladu s namjenom proizvoda
e) Oštećenja, lomove i kvarove uzrokovane padom, ili bilo kakvim drugim mehaničkim, fizičkim, kemijskim i drugim djelovanjima
f) Ostale akcije uzrokovane višom silom
g) Oštećenja, lomove i kvarove nastale uslijed poplava, potresa, udara električkog groma, istrošenosti baterija, izlaganja visokim ili niskim temperaturama, ili vlazi, pijeska, blata, soli, neusklađenog el. napona itd.
h) Oštećenja i kvarove koji nisu nastali zbog greške u materijalu, dizajnu ili izradi proizvoda
i) Kalibraciju, baždarenje i fino podešavanje objektiva, monitora i opreme
c) Ovo jamstvo ne pokriva oštećenja niti navodna oštećenja prouzročena korištenjem ili spajanjem s bilo kojim drugim uređajem, dodatnom opremom, softverom i/ili uslugom koju nije izradio niti isporučio proizvođač ili korištenjem onako kako nije predviđeno korisničkim uputama. Oštećenja mogu biti uzrokovana virusima, pristupom uslugama nepouzdanih trećih strana ili neautoriziranim pristupom računalnim sustavima i mrežama. 
d) Ovo jamstvo ne pokriva oštećenja uzrokovana kratkim spajanjem baterije, oštećenjem zaštitnih naljepnica na kućištu baterije, lomom baterijskih ćelija, nepravilnim rukovanjem ili korištenjem baterije u nespecificiranoj opremi.
e) Ovo jamstvo nije valjano ukoliko je proizvod bio otvaran, čišćen, mijenjan ili popravljan od strane bilo koga osim ovlaštenog servisa, te ukoliko je bio popravljan uz korištenje neautoriziranih dijelova ili ukoliko je serijski broj proizvoda, datumski kod, IMEI ili drugi identifikacijski broj uklonjen, obrisan, izlizan, promijenjen ili je nečitljiv, što će biti ustanovljeno u čistoj diskreciji ovlaštenog servisa.
f) Ovo jamstvo nije valjano ukoliko je proizvod bio izložen vlazi ili ekstremnim termalnim uvjetima okoliša ili brzim promjenama tih uvjeta, koroziji, oksidaciji, prosipanju hrane ili prolijevanju tekućine ili utjecaju kemikalija.
g) Ovo jamstvo nije valjano ukoliko je proizvod korišten nakon što je primijećena neispravnost/oštećenje i/ili ako nije odmah bez odgađanja obaviješten ovlašteni servis o navodnom oštećenju/kvaru nakon što je primijećena neispravnost/oštećenje
h) Ovo jamstvo nije valjano ako je proizvod dostavljen ili donesen na reklamaciju na neadekvatan način, nedovoljno zaštićen, oštećen u transportu ili je bio izložen vanjskim utjecajima prilikom transporta, koji su mogli na bilo kakav način utjecati na ispravnost, svojstva, izgled, funkcionalnost ili dizajn proizvoda. Jamstvo nije valjano ako je proizvod donesen, dostavljen ili pokušan dostaviti na način različit od uputa kako to propisuje proizvođač, odnosno uvoznik, odnosno distributer.
i) Ovo jamstvo nije valjano ukoliko je proizvod korišten u profesionalne i/ili komercijalne svrhe ako se radi o proizvodu koji nije namijenjen za korištenje u profesionalne i/ili komercijalne svrhe
j) Ovo jamstvo nije valjano ako su podaci s računa ili jamstvenog lista brisani ili mijenjani, ili ako jamstveni list nije ispunjen

3. Ostvarivanje prava iz jamstvenih uvjeta

Ako želite prijaviti kvar proizvoda, molimo Vas da ga dostavite u ovlašteni servisni centar ili na prodajno mjesto gdje ste proizvod kupili. Za detaljnije informacije kako podnijeti zahtjev za popravak proizvoda u jamstvenom roku kontaktirajte prodajno mjesto gdje je proizvod kupljen. Informacije o servisu možete pronaći na jamstvenom listu. Svaki zahtjev pod ovim jamstvom podrazumijeva da ste ovlašteni servisni centar obavijestili o navodnom oštećenju odmah nakon što ste ga primijetili i ni u kom slučaju kasnije od trenutka isteka jamstvenog roka. Pri podnošenju zahtjeva sukladno jamstvenim uvjetima potrebno je imati:

a) Uređaj sa svom pripadajućom opremom
b) Račun
c) Jamstveni list iz kojeg je jasno vidljiv naziv i adresa prodavača, vrijeme i mjesto kupnje, tip proizvoda te serijski broj, IMEI ili drugi identifikacijski broj.

Proizvod je potrebno dostaviti (ili donijeti) u ovlašteni servisni centar na način tako da se isti adekvatno zaštiti, te da se otkloni eventualna mogućnost od oštećenja u transportu izazvanog lomom ili bilo kakvim drugim vanjskim utjecajem. Proizvod je potrebno donijeti ili dostaviti u ovlašteni servisni centar na način kako to propisuje proizvođač, odnosno uvoznik, odnosno distributer, prema uputama za dostavu proizvoda na reklamaciju. Svako postupanje različito od ovdje navedenog, ovisno o slučaju, a prema procjeni ovlaštenog servisa, može rezultirati poništavanjem jamstvenog lista i/ili odbijanjem primitka proizvoda na reklamaciju

Ukoliko se proizvod predaje na reklamaciju (dostavlja, donese) nakon isteka prvih 6 mjeseci od kupovine, tada ovlašteni servisni centar može zahtijevati od kupca (korisnika) da dokaže da je neispravnost / kvar / oštećenje na proizvodu nastalo zbog tvorničke greške, odnosno greške u materijalima, dizajnu ili izradi proizvoda, a kupac (korisnik) je u tom slučaju dužan dokazati isto. U suprotnome ovlašteni servis nije dužan uvažiti reklamaciju, odnosno besplatno popraviti ili zamijeniti proizvod.

NEDOSTACI

Prodavateljeva odgovornost za materijalne nedostatke stvari je potpuno isključena osim u slučaju kada se radi o potrošačkom ugovoru (odnosno kada je kupac fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti)

Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara

(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
(4) Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.


Kad postoje materijalni nedostaci

Nedostatak postoji:

1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),
6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,
7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara

(1) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
(2) Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
(3) Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor).
(4) Ali prodavatelj odgovara i za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostat¬ke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike.

Pregled stvari i vidljivi nedostaci

(1) Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(2) Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
(3) Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata.
(4) Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak.

Skriveni nedostaci

(1) Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.
(2) Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci.
(3) Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok.
(4) Ugovorom se mogu produljiti rokovi iz stavka 2. i 3. ovoga članka.

IZJAVA O ZAŠTITI I PRIKUPLJANJU OSOBNIH PODATAKA I NJIHOVOM KORIŠTENJU

Slanjem upita, kreiranjem narudžbe, potpisom ugovora, kupnjom ili neposrednim kontaktom, kupac / korisnik je suglasan da firmi PETROL LAVORI RIJEKA d.o.o. dobrovoljno stavlja na raspolaganje svoje i podatke trgovačkog društva koje predstavlja ili zastupa. 

PETROL LAVORI RIJEKA d.o.o. se obvezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

RJEŠAVANJE SPOROVA

Eventualne sporove obje strane će nastojati riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta prodavatelja.

Sjedište prodavatelja je: PETROL LAVORI RIJEKA d.o.o., Antuna Barca 3b, 51000 Rijeka

PRIGOVORI

Prigovori na kvalitetu usluge i ostali prigovori mogu se podnijeti pisano u PDF ili jpg formatu kao privitak putem elektroničke pošte na adresu: motoart7@gmail.com ili pismeno poštom na adresu: PETROL LAVORI RIJEKA d.o.o., Antuna Barca 3b, 51000 Rijeka. PETROL LAVORI RIJEKA d.o.o., će obavijestiti kupca o zaprimljenom prigovoru, a na sve primjedbe i prigovore odgovoriti najkasnije u roku 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

KONTAKT

Pitanja u vezi narudžbi, tehnička pomoć, općenite informacije vezane za proizvode, dostupnost, savjete za kupovinu i stručnu pomoć pri kupovini opreme iz asortimana

tel: +385 0(51) 671 265
fax: +385 0(51) 671 055
e mail: motoart7@gmail.com