Novi proizvod
Izgled vjeran legendarnom Vespa dizajnu, ali s estetskim i tehničkim detaljima koji daju život jednostavno super skuteru.
BOJE: ROSSO CORAGGIOSO,BIANCO INNOCENTE,NERO DECISO
Ovaj proizvod je rasprodan
Datum dostupnosti:
VESPA GTS SUPER 125 EURO 5
Izgled vjeran legendarnom Vespa dizajnu, ali s estetskim i tehničkim detaljima koji daju život jednostavno super skuteru.
BOJE: ROSSO CORAGGIOSO,BIANCO INNOCENTE,NERO DECISO
Primatelj :
* Obvezna polja
ili Poništi
U sjedalu Vespe GTS Super uvijek ćete biti zapaženi, čak i u gradskoj gužvi. Sjajni krom uokviruje prekrasne pastelne i sjajne boje, naglašavajući paletu koja je uvijek usklađena sa sjedalom i interijerom. Nijedan detalj nije prepušten slučaju na ovoj Vespu koja je spremna osvojiti vas na prvi pogled.
Vespu GTS Super pokreće jednocilindrični 125 i-get agregat najveće snage od 10,3 kW pri 8750 o/min (14 KS) i najvećeg okretnog momenta od 12,0 Nm pri 6750 o/min. Pouzdan je kad je u pitanju brzina i ubrzanje, a dodatno je poboljšan RISS sustavom (Regulator Inverter Start & Stop System), koji vožnju čini još učinkovitijom i tišom.
Nova analogno-digitalna LCD instrument ploča, pokretanje bez ključa, daljinsko otvaranje sjedala i sustav Bike Finder čine Vespu GTS Super izvanredno opremljenim suputnikom. Možete se još snažnije povezati s njom ako odlučite instalirati Vespa MIA, dodatak koji povezuje pametni telefon s elektroničkim sustavom na vozilu putem Bluetootha, nudeći ekskluzivne značajke za još udobniju i zabavniju vožnju.
AGREGAT Jednocilindrični četverotaktni i-get Piaggio sa «Start & Stop» sustavom PROVRT X HOD 52mm x 58,7mm ZAPREMNINA 125 cm³ NAJVEĆA SNAGA 10,3 kW (14 HP) @ 8.750 rpm NAJVEĆI OKRETNI MOMENT 12 Nm @ 6.750 rpm RAZVOD Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC), 4 ventila DOVOD GORIVA Elektronsko ubrizgavanje PFI (Port Fuel Injection) HLAĐENJE Liquid PODMAZIVANJE Mokri karter POKRETANJE Električno SPOJKA Automatska centrifugalna suha spojka PRIJENOS Automatski variomat CVT – Piaggio «Start & Stop» sustav NOSIVA STRUKTURA Okvir od čeličnog lima sa zavarenim konstrukcijskim ojačanjima PREDNJI OVJES Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidraulični amortizer STRAŽNJI OVJES Dva hidraulična amortizera s podesivom prednapregnutošću opruge u 4 položaja PREDNJI KOTAČ Od aluminijske legure 3.00x12” – Bez zračnice120/70-12" STRAŽNJI KOTAČ Od aluminijske legure 3.00x12” – Bez zračnice120/70-12" PREDNJA KOČNICA Disk od nehrđajućeg čelika, Ø 220 mm s hidrauličnom kontrolom- ABS/ASR STRAŽNJA KOČNICA Disk od nehrđajućeg čelika, Ø 220 mm s hidrauličnom kontrolom- ABS/ASR ZAPREMNINA SPREMNIKA GORIVA 7 litara (uključujući 2 litre rezerve) DUŽINA/ŠIRINA/MEĐUOSOVINSKI RAZMAK/VISINA SJEDALA(MM) 1.980 / 765 / 1.385 / 790 HOMOLOGACIJA EURO 5 POTROŠNJA (KM/L) 38,5 KM/L EMISIJE (CO2) 59 G/KM
4 799,00 € 5 299,00 €
4 099,00 €
6 099,00 €
7 249,00 €
6 399,00 €
6 599,00 €
7 349,00 €
6 799,00 € 7 549,00 €
6 999,00 € 7 749,00 €
6 614,90 €
6 813,99 €
4 799,00 € 5 199,00 €