Novi proizvod
Sportska strana obitelji GTS prikazana je u agresivnom modelu sa snažnom osobnošću. Sjednite na sjedalo i otkrijte nepokolebljivi karakter Vespe GTS SuperSport.
BOJE: VERDE AMBIZIOSO MATT,BIANCO INNOCENTE,ORANGE IMPULSIVO,GRIGIO TRAVOLGENTE MATT,NERO CONVINTO MATT
Ovaj proizvod je rasprodan
Datum dostupnosti:
VESPA GTS SUPER 125 SPORT EURO 5
Sportska strana obitelji GTS prikazana je u agresivnom modelu sa snažnom osobnošću. Sjednite na sjedalo i otkrijte nepokolebljivi karakter Vespe GTS SuperSport.
BOJE: VERDE AMBIZIOSO MATT,BIANCO INNOCENTE,ORANGE IMPULSIVO,GRIGIO TRAVOLGENTE MATT,NERO CONVINTO MATT
Primatelj :
* Obvezna polja
ili Poništi
Vespa GTS SuperSport dolazi u sjajnim i mat bojama, s umetcima karbonskog izgleda i sjajnim crnim elementima koji dodatno ističu boju vozila. Obogaćena je brojnim detaljima i sportskom grafikom, opremljena izvrsnim sjedalom koje se ističe visokom kvalitetom materijala i kontrastnim šavovima.
Serijska oprema Vespa GTS SuperSport uključuje sustav povezivanja Vespa MIA, tehnologiju koja vam omogućuje povezivanje pametnog telefona s elektroničkim sustavom na vozilu putem Bluetooth veze. Na ovaj način moguće je dobiti ukupnu statistiku svakog putovanja i bolje upravljati pozivima, porukama i glazbenim popisima za reprodukciju, bez skidanja ruku s upravljača.
Agregat i-get 125 sa sustavom Start & stop idealan je za one koji se suočavaju s gradskim prometom ili čestim zaustavljanjem i kretanjem. Svestrani agregat nudi glatku vožnju te ga odlikuje brzi start, a užitak vožnje povećava nova analogno-digitalna LCD instrument ploča prikazom niza putnih informacija koje olakšavaju gradske pustolovine.
AGREGAT Jednocilindrični četverotaktni i-get Piaggio sa «Start & Stop» sustavom PROVRT X HOD 52mm x 58,7mm ZAPREMNINA 125 cm³ NAJVEĆA SNAGA 10,3 kW (14 HP) @ 8.750 rpm NAJVEĆI OKRETNI MOMENT 12 Nm @ 6.750 rpm RAZVOD Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC), 4 ventila DOVOD GORIVA Elektronsko ubrizgavanje PFI (Port Fuel Injection) HLAĐENJE Liquid PODMAZIVANJE Mokri karter POKRETANJE Električno SPOJKA Automatska centrifugalna suha spojka PRIJENOS Automatski variomat CVT – Piaggio «Start & Stop» sustav NOSIVA STRUKTURA Okvir od čeličnog lima sa zavarenim konstrukcijskim ojačanjima PREDNJI OVJES Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidraulični amortizer STRAŽNJI OVJES Dva hidraulična amortizera s podesivom prednapregnutošću opruge u 4 položaja PREDNJI KOTAČ Od aluminijske legure 3.00x12” – Bez zračnice120/70-12" STRAŽNJI KOTAČ Od aluminijske legure 3.00x12” – Bez zračnice120/70-12" PREDNJA KOČNICA Disk od nehrđajućeg čelika, Ø 220 mm s hidrauličnom kontrolom- ABS/ASR STRAŽNJA KOČNICA Disk od nehrđajućeg čelika, Ø 220 mm s hidrauličnom kontrolom- ABS/ASR ZAPREMNINA SPREMNIKA GORIVA 7 litara (uključujući 2 litre rezerve) DUŽINA/ŠIRINA/MEĐUOSOVINSKI RAZMAK/VISINA SJEDALA(MM) 1.980 / 765 / 1.385 / 790 HOMOLOGACIJA EURO 5 POTROŠNJA (KM/L) 38,5 KM/L EMISIJE (CO2) 59 G/KM
4 799,00 € 5 299,00 €
4 099,00 €
6 099,00 €
7 249,00 €
6 199,00 €
6 599,00 €
7 349,00 €
6 799,00 € 7 549,00 €
6 999,00 € 7 749,00 €
6 614,90 €
6 813,99 €
4 799,00 € 5 199,00 €