Novi proizvod
Vespa suvremenog izgleda koja nikad ne prolazi nezapaženo. Posvećeno onima koji svaki dan žele obojiti originalnošću, elegancijom i bezbrižnosti.
BOJE: Narančasta Impulsivo
GRATIS: original kofer sa naslonom,utezi volana i nosač kofera u vrijednosti 470,00€
Ovaj proizvod je rasprodan
Datum dostupnosti:
VESPA GTS SUPER SPORT 300 EURO 5
Vespa suvremenog izgleda koja nikad ne prolazi nezapaženo. Posvećeno onima koji svaki dan žele obojiti originalnošću, elegancijom i bezbrižnosti.
BOJE: Narančasta Impulsivo
GRATIS: original kofer sa naslonom,utezi volana i nosač kofera u vrijednosti 470,00€
Primatelj :
* Obvezna polja
ili Poništi
U sjedalu Vespe GTS Super uvijek ćete biti zapaženi, čak i u gradskoj gužvi. Sjajni krom uokviruje prekrasne pastelne i sjajne boje, naglašavajući paletu koja je uvijek usklađena sa sjedalom i interijerom. Nijedan detalj nije prepušten slučaju na ovoj Vespu koja je spremna osvojiti vas na prvi pogled.
Agregat 300 HPE (High Performance Engine) koncentrat je tehnologije koja Vespi GTS Super osigurava vrhunske performanse i minimalnu potrošnju goriva. Jednocilindrični agregat snage 17,5 kW pri 8250 o/min (23,8 KS) i najvećim okretnim momentom od 26,0 Nm pri 5250 o/min, idealan za one koji žele iskusiti grad na drugačiji način.
Nova analogno-digitalna LCD instrument ploča, pokretanje bez ključa, daljinsko otvaranje sjedala i sustav Bike Finder čine Vespu GTS Super izvanredno opremljenim suputnikom. Možete se još snažnije povezati s njom ako odlučite instalirati Vespa MIA, dodatak koji povezuje pametni telefon s elektroničkim sustavom na vozilu putem Bluetootha, nudeći ekskluzivne značajke za još udobniju i zabavniju vožnju.
AGREGAT Jednocilindrični četverotaktni HPE s 4 ventila i elektronskim ubrizgavanjem PROVRT X HOD 75mm x 63mm ZAPREMNINA 278 cm³ NAJVEĆA SNAGA 17,5 kW (23,8 HP) @ 8,250 rpm NAJVEĆI OKRETNI MOMENT 26 Nm @ 5,250 rpm RAZVOD Jedna bregasta osovina u glavi (SOHC), 4 ventila DOVOD GORIVA Elektronsko ubrizgavanje PFI (Port Fuel Injection) HLAĐENJE Liquid PODMAZIVANJE Mokri karter POKRETANJE Električno SPOJKA Automatska centrifugalna suha spojka PRIJENOS Automatski variomat CVT NOSIVA STRUKTURA Okvir od čeličnog lima sa zavarenim konstrukcijskim ojačanjima PREDNJI OVJES Jedan krak sa spiralnom oprugom i jedan hidraulični amortizer STRAŽNJI OVJES Dva hidraulična amortizera s podesivom prednapregnutošću opruge u 4 položaja PREDNJI KOTAČ Od aluminijske legure 3.00x12” – Bez zračnice120/70-12" STRAŽNJI KOTAČ Od aluminijske legure 3.00x12” – Bez zračnice120/70-12" PREDNJA KOČNICA Disk od nehrđajućeg čelika, Ø 220 mm s hidrauličnom kontrolom- ABS/ASR STRAŽNJA KOČNICA Disk od nehrđajućeg čelika, Ø 220 mm s hidrauličnom kontrolom- ABS/ASR ZAPREMNINA SPREMNIKA GORIVA 8,5 litara (uključujući 2 litre rezerve) DUŽINA/ŠIRINA/MEĐUOSOVINSKI RAZMAK/VISINA SJEDALA(MM) 1.980 / 765 / 1.380 / 790 HOMOLOGACIJA EURO 5 POTROŠNJA (KM/L) 30,3 KM/L EMISIJE (CO2) 75 G/KM
4 799,00 € 5 299,00 €
4 099,00 €
6 099,00 €
7 249,00 €
6 199,00 €
6 399,00 €
6 599,00 €
6 799,00 € 7 549,00 €
6 999,00 € 7 749,00 €
6 614,90 €
6 813,99 €
4 799,00 € 5 199,00 €